BENGKEL KERETA EMY KLANG

BENGKEL KERETA EMY KLANG

MPV MALAYSIA :PROTON VS PRODUA

>> Monday, August 10, 2009

PRODUA MPV : SEPTEMBER 2009

PROTON : DAH DILANCARKAN

YANG MANA AKAN MENJADI PILIHAN?

4 comments:

@LiYaNNuaR August 23, 2009 at 10:57 PM  

perodua!

Afzainizam September 17, 2009 at 10:20 AM  

Salam Ramadan dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

Salam lembaran Aidil fitri Maaf zahir Batin sesungguhnya aku ade buat salah terkasar bahasa harap di ampun... salam kenalan…….

Lemang lontong ketupat laksa,
kuih semprit kuih koya,
Sebulan sudah lama berpuasa,
Tiba masa untuk merayakannya,

"Ramailah orang memasang pelita,
berbaju melayu cantik ceria,
Salam dihulur kemaafan dipinta,
Menyambut aidilfitri hari mulia"

Maaf kerana lama tak berkunjung diblog korang kerana aku kesibukan disaat kerja-kerja-akhir di bengkel.. sorry.. aku tetap mengingati kalian semua.. my friends.. sincere azli…

kereta produa ke.. lawa plak tu

Afzainizam November 25, 2009 at 12:45 AM  

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha
Selamat Menunaikan Ibadah Korban….

Salam Aidil Adha Dari Mereka Yang Menjadi Tetamu Allah..
"Aku telah menyahut seruanMu untuk menunaikan Haji, wahai Tuhanku! Sesungguhnya aku ingin mengerjakan Haji, maka permudahkanlah bagiku, maka terimalah ibadat Haji daripadaku, sahaja aku menunaikan ibadat Haji dan berihram dengannya kerana Allah Taala. Telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, telah aku penuhi seruanMu, telah aku penuhi seruanMu wahai Tuhanku, tidak ada sekutu bagiMu. Telah aku penuhi seruanMu, sesungguhnya segala puji, segala nikmat dan segala pemerintahan adalah kepunyaanMu, tidak ada sekutu bagiMu. Wahai Tuhanku! Diharamkan bagiMu rambutku dan diriku, jasadku dan semua anggotaku, daripada wangi-wangian dan perempuan serta dari semua perkara yang Engkau haramkan terhadap orang yang berihram, aku mengharapkan pertolonganMu, wahai Tuhan sekelian alam."

Jangan lupa ambil kad ucapan Salam lebaran aidil adha… pilih lah nak mana satu

Afzainizam December 30, 2009 at 12:48 PM  

Selamat Datang Tahun Baru
.dari kami warga
http://firestartingautomobil.blogspot.com/

... Azam baru...

kehidupan menempuh alam dunia
Menghabiskan waktu yang tidak lama
Usia bertambah senja tanpa terasa
Semakin dekat akhir tahun, menjelang tiba
Akhir tahun sebagai sarana evaluasi
Melihat kualitas hidup dari sisi diri
Menjadi kualitas pribadi yang mandiri
Untuk mencapai prestasi yang hakiki
Era baru datang menyongsong
Persiapkan diri jangan sampai kosong
Jangan mimpidi siang hari
Patah tumbuh hilang berganti
Semangat bersimpuh tanpa henti
Untuk hidup yang lebih baik & hakiki
Perjuangan hidup terus disokong
selamat datang tahun 2010
Selamat maju jaya....

Kepada anda semua kami ucapkan
selamat pada kedatangan tahun baru dengan azam baru…

Soory lama kami tak datang sini.... sorry aku sekarang agak sibuk sikit lah sekarang baru kami dapat ziarah singgah ni...

pada sifu kami abang moga maju jaya taun 2010 ni..

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP